Sanatos Online

Urmați această strategie pentru pierderea în greutate garantata

Eforturile de pierdere în greutate care într-adevăr se rambursează depășesc cu mult dieta și exercițiile ocazionale din când în când. Aceasta necesită o planificare adecvată și o determinare puternică dincolo de gândirea doritoare.

Probabil ați întâlnit mai multe planuri complexe de pierdere în greutate care fac de fapt sarcina de a pierde greutatea dificilă și complicată. Puteți atinge obiectivele de scădere în greutate cu aceste strategii simple și totuși puternice de pierdere în greutate – cu condiția să urmați cu strictețe toți pașii.

Nu trebuie să simțiți foame și nemulțumiți de pierderea în greutate. Este nevoie doar de o planificare atentă și de respectare consistentă.

Iată câțiva pași simpli pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate.

1. Începeți ziua cu apă de lămâie

Apa de lamaie este o băutură detoxifiantă excelentă pentru pierderea în greutate. Sucul de lămâie ajută organismul să obțină substanțele nutritive necesare pentru a arde grăsimea pentru energie și pentru a suprima creșterea în greutate. În plus, fiind bogat în vitamina C și alți antioxidanți, ajută la eliminarea toxinelor din organism care încetinesc metabolismul. Asigurați-vă că continuați să beți apă de lamaie chiar și după ce pierdeți greutatea pentru a vă menține greutatea.

Strângeți sucul de 1/2 lămâie într-un pahar de apă călduță.

Opțional, adăugați puțină miere brută. Puteți adăuga, de asemenea, un pic de pulbere de piper negru, deoarece ajută la arderea grăsimilor și suprimă acumularea de grăsimi.

Beți această soluție zilnic.

Notă: Utilizați suc de lămâie proaspăt, mai degrabă decât versiunea imbuteliată. Nu utilizați miere procesată, deoarece va face mai mult rău decât bine.

2. Luați oțetul de cidru de mere

Oțetul de cidru de mere contribuie la scăderea în greutate datorită conținutului său de acid acetic. Acidul acetic a fost găsit pentru a ajuta la prevenirea acumulării de grăsime corporală. Oțetul de cidru de mere ajută, de asemenea, organismul să absoarbă substanțe nutritive din alimentele pe care le consumați, tratează problemele digestive și combate infecțiile.

Se amestecă 1 până la 2 lingurițe de oțet de cidru de mere neprelucrat într-un pahar de apă.

Bea o dată pe zi seara.

Puteți crește treptat cantitatea de oțet de cidru de mere până la 2 linguri pe sticlă. Nu beți în exces, totuși.

3. Înlocuiți ceaiul / cafeaua regulată cu ceaiul verde

În plus față de apa de lamaie și oțetul de mere, puteți bea și ceai verde. Are o gamă masivă de antioxidanți care ajută la stimularea metabolismului și ajută la scăderea în greutate. Catechinele din ceaiul verde sunt deosebit de bune pentru arderea grasimilor prin eliberarea grasimilor din celulele grase. De asemenea, ele ajută la lupta împotriva radicalilor liberi și prevenirea bolilor.

Înlocuiți ceaiul sau cafeaua obișnuită cu o ceașcă de ceai verde organic. Puteți bea 3 până la 4 cești de ceai verde pe zi.

4. Exercitii

Dacă doriti foarte mult sa slabiti într-un mod sănătos, atunci nu există nici o scăpare de la exerciții fizice regulate și de activitate fizică. O combinație de activitate fizică moderată și viguroasă vă va ajuta să vă pierdeți și să vă controlați greutatea în mod eficient. Rularea, de exemplu, este excelentă pentru pierderea în greutate deoarece arde calorii în timp ce o faceți și după aceea.

În plus, exercițiile ajută la reducerea stresului și la îmbunătățirea calității energiei, a dispoziției și a somnului. Inutil să spun că, de asemenea, scade riscul de a dezvolta boli cronice cum ar fi diabetul de tip 2, boli de inimă, accidente vasculare cerebrale și anumite forme de cancer. Cel mai bine este să fixați un interval de timp dedicat în timpul zilei pentru regimul de exerciții fizice, astfel încât să nu îl ignorați sub pretextul lipsei de timp.

Faceți un antrenament pentru cel puțin 25 de minute zilnic.

Alternativ, faceți plimbări agitate timp de cel puțin 30 de minute și alergând câteva minute într-un parc din apropiere.

5. Mâncați o dietă sănătoasă

O dietă sănătoasă, dar cu un conținut scăzut de calorii, face parte integrantă din planul de scădere în greutate.

Concentrați-vă pe includerea în dieta a fructelor proaspete, a legumelor și a boabelor integrale, mai degrabă decât pe umplerea caloriilor goale de la produsele alimentare junk.

Pentru a mânca sănătos și a pierde în greutate în același timp, verificați acest plan de dieta> 2 săptămâni.

Evitați alimentele prăjite și grase. De asemenea, restricționați zahărul, precum și aportul de sare (excesul de sare contribuie la retenția de apă care adaugă greutatea apei). Căutați versiuni mai sănătoase ale alimentelor dvs. preferate. De exemplu, optați pentru floricele de popcorn făcute în casă (nu adăugați unt) în loc de popcorn cu conținut ridicat de calorii, popcorn.

Eliminați produsele din făină albă, cum ar fi pâine albă, biscuiți, brioșe, pizza, câini calzi, burgeri, paste și alimente similare din dieta dvs. Optați pentru cerealele integrale și la cele mai sănătoase versiuni ale acestor alimente. Etichetele produselor ar trebui să menționeze „100% cereale integrale”, nu doar „făcute cu boabe întregi” sau „multi-cereale”.

Mananca mai multe fibre si proteine, insa mai putini carbohidrati. Proteinele vă vor ajuta să vă simțiți mai mult timp și să reduceți pofta.

Include alimente sănătoase cum ar fi mere, fructe de padure, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, quinoa, ovăz, grâu întreg, hrișcă, orez brun, fasole, struguri, spanac, broccoli și alte fructe proaspete, legume și cereale integrale.

Pentru a rămâne motivați și pentru a vă împiedica să vă simțiți lipsiți, puteți să vă înșelați din când în când și să vă răsfățați cu delicatesele preferate, cum ar fi o portie de paste, 2 felii de pizza, o bucată de ciocolată cu miez de mărime medie sau o mână mică de cheesecake. Puneti o zi deoparte pentru o masă o dată pe săptămână.

Amintiți-vă,ca moderarea este cheia. În plus, evitați să vă tratați pentru a declanșa alimente ca o pungă de chipsuri pe care știți că tocmai nu vă puteți opri să mâncați. Pentru a obține cea mai mare satisfacție de la masă slaba in calorii , mananca încet și evita distragerile în timp ce mananci.

Alegeți sucuri de fructe proaspete în loc de pachete încărcate cu zahăr și conservanți. Pe cât posibil, alegeți mai multe fructe decât sucuri de fructe, în plus față de substanțele nutritive, pulpa de fructe va furniza, de asemenea, fibre dietetice.

Includeți ulei de nucă de cocos virgin în dieta ta. Este ușor de digerat, bun pentru sănătatea ta și, de asemenea, ajută la îmbunătățirea metabolismului. Combinația unică de acizi grași din uleiul de cocos este deosebit de bună pentru reducerea greutății abdominale. De asemenea, ajută la bătăi de zahăr și poftele de alcool. Puteți folosi și ulei de măsline extra virgin pentru gătit.

Consumați mese mai mici, mai frecvente.

Nu alungați mesele, în special micul dejun.

Mananca ultima masă a zilei cu cel puțin 2 ore înainte de culcare și pentru a evita gustările târzii.

Evitați mancatul fara limita și controlați porția practică, utilizând plăci și boluri mai mici.

6. Beți multă apă

Bea multă apă pe parcursul zilei pentru a ajuta organismul să elimine toxinele. Se recomandă să beți 8 – 10 pahare de lichide pe zi.

În plus față de detoxifiere, crește rata la care corpul arde grăsime. În plus, ajută digestia, ameliorează oboseala, îmbunătățește dispoziția și bate respirația urâtă. Atunci când creșteți aportul de lichide, țineți cont de următoarele:

Nu beți apă în timpul sau imediat după masă, deoarece poate afecta digestia. Cel mai bine este să beți apă aproximativ 30 de minute după ce ați luat o masă.

Nu înlocuiți apa cu băuturi răcoritoare și cu cola care conțin calorii.

Mănâncă mai multe fructe și legume bogate în apă.

7. Obțineți un somn adecvat

Somnul și relaxarea adecvate joacă, de asemenea, un rol important în promovarea pierderii în greutate. De fapt, dacă nu obțineți suficiente sau de calitate a impactului de somn, hormonii de foame și de plinătate vă afectează în mod negativ metabolismul și modifică modul în care influențează genetica indicele de masă corporală (IMC).

Deprivarea de somn încurajează gustările târzii de noapte, vă face să vă bucurați de mâncăruri de confort și vă lăsați prea obosiți pentru exerciții fizice regulate. În plus, studiile sugerează că lipsa somnului poate compromite eficacitatea eforturilor de scădere în greutate.

Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Chicago din 2010, reducerea somnului poate reduce beneficiile dietei. Studiul a constatat că, deși cantitatea de greutate pierdută a fost aceeași la dietele care au dormit complet și cei care au dormit mai puțin, cei care au dormit suficient au pierdut mai multă grăsime (mai mult de jumătate din greutatea pe care au pierdut-o din grăsimi) Cei care au mai puțin somn (doar o pătrime din pierderea lor în greutate a fost grasă).

Ia un somn bun de 6 sau 8 ore zilnic. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să rămânem la un program, să dormim și să ne trezim în același timp în fiecare zi.

Sfaturi suplimentare

Bucurați-vă de înot, tenis, fotbal, baschet, racquetball, grădinărit greu, ciclism și alte activități fizice pentru a ajuta la arderea grăsimilor.

Fiți mai activi în viața de zi cu zi, parcând mașina departe de birou, luând scările în locul ascensorului și mersul pe jos în timp ce vorbiți pe telefonul mobil, în loc să stați pe canapea.

Vă recomandăm foarte mult să încercați yoga.

Bucurați-vă de un pahar de apă proaspătă de cocos de 3 sau 3 ori pe săptămână. Nu beți prea mult, deoarece ar putea adăuga mai multe calorii decât doriți.

Dacă este posibil, includeți mai multe condimente ca ardei iute, piper negru, ghimbir, usturoi și scorțișoară în alimentele dvs. Ele ajută la stimularea metabolismului și ajută la scăderea în greutate. Cayenne piper, în special, conține un compus numit capsaicină care ajută la creșterea ratei metabolice, suprimă apetitul și luptă împotriva acumulării de grăsimi.