Sanatos Online

Slăbirea începe dis-de-dimineață: Urmează acest obicei simplu și vei scăpa de kilogramele în plus

Consumul unei cantități mari de apă este vital pentru sănătatea noastră, dar cel mai important aspect este modul și la ce temperatură o bem.

Acest subiect a fost deseori dezbătut de specialiști.

Atunci când bem apa rece, corpul folosește mai multă energie pentru a restabili temperatura ideală.

Poate este greu de crezut, dar apa caldă poate să diminueze durerea de cap sau orice altă durere din corp.

Acest fapt se datorează căldurii, care îmbunătățește circulația și relaxează mușchii și nervii, rezultând o reducere a stresului și a tensiunii.

Toxinele ajung în corp prin intermediul mâncării sau din mediul înconjurător. Apa caldă elimină toxinele din organism și eliberează porii interni.

Apa caldă va îmbunătăți instantaneu circulația și activitatea inimii.

În plus, apa caldă este ideală pentru rinichi. Aceștia controlează nivelul zahărului din sânge și limitează dorința pentru mâncarea nesănătoasă și dulciuri, unele dintre motivele principale ale îngrășării.

Ca să scapi rapid de burtă, dimineața trebuie să mănânci grăsimi sănătoase, proteine și foarte puțini carbohidrați.

Iată ce ar trebui să conțină un mic dejun sănătos dacă vrei să slăbești.

Semințe. Poți să alegi semințe de chia, de cânepă, de in sau de susan. Toate sunt bogate în grăsimi sănătoase, necesare pentru cei care vor să scape de burtă.

Amestecă semințele cu puțin iaurt și lasă-le un sfert de oră să se înmoaie – altfel nu pot fi digerate.

Iaurt sau alte lactate. Fie că alegi iaurt, brânză sau o combinație de brânză și smântână, îți asiguri necesarul de calciu și proteine.

Fructe de pădure. Dacă nu îți place iaurtul gol, adaugă un pumn de fructe de pădure: mure, zmeură, afine etc.

Sunt pline de antioxidanți și, în plus, sunt printre puținele fructe indicate în cura de slăbire, fiindcă au un conținut mic de zahăr.

Avocado. Adaugă la micul dejun o jumătate de avocado, și el bogat în grăsimi sănătoase mononesaturate.

Ouă. Conțin și grăsimi bune, și vitamine, și proteine. În plus, se fac foarte repede, așa că sunt alimentul ideal pentru dimineața.

Adaugă câteva legume crude și ai obținut micul dejun ideal.