Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

mac-1-1024x782

Reteta fara gluten pentru conopida,mac si branza

Macaroanele și brânza sunt un bun favorit pentru un bun motiv. Sunt fierbinti, este brânzos și este delicios. Dar dacă ați văzut vreodată ingredientele de pe acea cutie albastră faimoasă, veți ști că este plină de mult mai mult decât pastele și brânza.

Și în timp ce versiunile de casă sunt de asemenea gustoase, ele nu sunt neapărat mai sănătoase – ambalate cu calorii, carbohidrați rafinați și o grămadă de brânză, oferă beneficii nutriționale puțin sau deloc. Asta înseamnă că trebuie să renunți la mâncarea preferată? În nici un caz! În schimb, hai să oferim mac și brânză un makeover.

Folosind conopida, două tipuri de brânzeturi ambalate cu lapte de capră și cu kefir bogat în proteine, veți obține o versiune delicios de sănătosă .

Începeți prin a vă lubrifia tigaia cu ghee, o alternativă excelentă de unt fără lactoză. Apoi, adăugați conopida dvs. tocată într-o oală de apă cu sare în fierbere și gătiți timp de aproximativ 5 minute sau până când este moale.

Scurgeți conopida și patuiți-o cu o cârpă sau prosoape de hârtie. Răspândiți-l în tigaie și lăsați-l să se scurgă în timp ce asamblați sosul.

Într-o cratiță cu căldură medie, aruncați următoarele ingrediente gustoase: chefir, brânză de vaci și muștar. Se amestecă până când sosul este neted. Apoi, adăugați brânza de cheddar și bucurați-vă de magia brânzei care se întâmplă în fața ochilor. Se condimentează cu sare de mare, piper negru și praf de usturoi și se amestecă până când cheddarul începe să se topească. Vrei să se amestece ușor cu celelalte ingrediente, să nu se topească complet.

Când ați atins punctul de topire, turnați întreagul amestec de brânză peste conopidă și amestecați tot felul de bunătate, astfel încât să existe brânză în fiecare mușcătură de floare de conopidă. Ai acoperit tot? Adăugați un mic cheddar suplimentar pentru a măsura bine, apoi glisați întreaga tava în cuptor și coaceți timp de 10 până la 15 minute sau până când brânza deasupra face bule și este maro deschis.

Aceasta este o rețetă minunată de utilizat ca bază. Modificați condimentele la gustul familiei dvs. – poate un pic de piper de cayenne sau un rozmarin – sau adăugați ingrediente suplimentare.

Reteta :

Timp total: 30-40 minuteServes: 4-6

INGREDIENTE:

1 conopidă mare, taiata in buchetele mici

½-¾ cupa de kefir

½ ceasca de branza de capra cu lapte de capra, curata

1/1 lingurită muștar Dijon

1/2 cani de brânză de oaie sau de capră de lapte de capră, plus suplimentar pentru topping

½ linguriță de piper negru

1 lingurita Sare de mare

⅛ linguriță praf de usturoi

ghee

INDICATII:

Preîncălziți cuptorul la 375 grade Fahrenheit. Ungeți tava 8 „x 8” cu ghee.

Aduceți o oală de apă sărată până la fierbere. Adăugați conopidă și gătiți aproximativ 5 minute. Se scurge și se usucă cu prosoape de hârtie. Răspândiți în tava pregătită.

Într-o cratiță pe căldură medie-mare, amestecați împreună kefir, brânză de vaci, și muștar.

Într-o cratiță cu căldură medie, amestecați împreună brânza de vaci, kefirul și muștarul până când se netezesc.

Se amestecă brânza, sarea de mare, piperul negru și praful de usturoi până când brânza începe să se topească. Se toarnă peste conopidă și se amestecă. În partea de sus, cu brânză suplimentară dacă doriți și coaceți timp de 10-15 minute.