Sanatos Online

Mi se face dor de copilarie cand il fac! Ieftin și gata în mai puțin de 30 de minute! Așa faci “Lapte de Pasăre”!

Laptele de pasăre la fel de bun ca în copilărie! Un desert ieftin, ușor de făcut, gata în mai puțin de 30 de minute. Să vedem o rețetă simplă.

TIMPI DE PREPARARE

Timp de preparare: 25 min

Gata in: 25 min

INGREDIENTE

– 1 litru lapte

– 4 ouă

– 2 pliculete zahăr vanilat

– 200 g zahăr

– 1 lingura coajă rasă de lămâie

PREPARARE

1. Laptele se pune la fiert. Albuşurile se bat cu 50 g zahăr şi un plic zahăr vanilat, până când spuma devine foarte densă şi se topeşte tot zahărul. Când laptele dă în fiert, se lasă focul mic şi se adaugă galustele de albuş bătute spumă. După 2-3 minute, se întorc şi se mai lasă să fiarbă 2 minute. Se scot apoi cu spumiera şi se pun într-un castron mare. Laptele se păstrează.

2. Gălbenuşurile se bat separat cu 4-5 linguri de lapte si 150 g zahăr , până se dizolvă tot zahărul şi compoziţia devine ca o cremă. Se adaugă un plic de vanilie, coaja de lămâie şi restul de lapte. Se pune deasupra unui vas cu apă clocotită, amestecând continuu. Când s-a îngroşat puţin se ia de pe foc şi se pune deoparte.

3. Dupa ce se răceşte se toarnă în cas­tronul cu găluşte şi se serveşte la desert.

Laptele de pasăre se servește la temperatura camerei.

Pofta buna!

Bonus

Oboseala permanentă, înrăutățirea vederii și creșterea greutății – toate acestea indică insuficiența unei singure vitamine

De obicei totul începe cu mici dereglări, care în timp duc la consecințe tot mai serioase. Adesea punctul de pornire este în insuficiența unei vitamine.

Vitamina B este un complex de mai multe vitamine.Se numeste astfel , deoarece se credea la un moment dat că este o singură vitamină, precum vitamina C sau vitamina D.

Pentru că cercetările ulterioare au arătat că este de fapt un complex de vitamine diferite care, prin coincidență, coexistă în aceleași mâncăruri, numele a devenit,

gradat, mai puțin folosit, fiind înlocuit de termenul mai generic vitaminele B, complexul vitamina B sau de numele specific al fiecărei vitamine componente.

De asemenea, ajută la combaterea simptomelor și cauzelor stresului, depresiei și bolilor cardiovasculare.

Toate vitaminele B sunt solubile în apă și sunt răspândite în întreg organismul. Ele trebuie să fie reîmprospătate zilnic, deoarece excesele sunt eliminate prin urină.

Drojdia de bere este o sursă bună de vitamina B.

Vitamina B se găsește mai ales în zona corticală și în nucleul cerealelor. O vom regăsi deci în pâinea completă și în germenii de grâu.

În doze importante se mai găsește în tegumentul tuturor cerealelor și leguminoaselor, în sămânța de in, drojdia de bere, lapte, zer, brânză, gălbenuș de ou, majoritatea

fructelor și legumelor. Ea excită pofta de mâncare, favorizează digestia, servește diverselor organe glandulare și nervoase.

Lipsa ei conduce la tulburări de circulație (edem) sau nervoase (nevrite), inclusv boala Beri-Beri, anemie, slăbiciune generală, slăbire.

În general oboseala poate fi determinată de mulți factori, de aceea ca să nu vă îngrijorați în zadar faceți mai întâi analizele necesare.

Din cauza deficitului acestei vitamine eritrocitele se pot distruge, eliberându-se astfel bilirubina, pigmentul produs de vezica biliară. Prin urmare pielea poate căpăta o nuanță palidă.

În unele cazuri rare deficitul de vitamina B12 poate influența nervul vizual și vasele retinei, poate provoca efect de vedere dublă, încețoșată sau chiar orbire temporară

De cele mai multe ori deficitul de vitamine e determinat de alimentație dezechilibrată, dar și de consumul excesiv de cafea. Vegetarienii și vârstnicii fac și ei parte din grupul de risc.

x
Dati-ne un "Like"