Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

BATH, UNITED KINGDOM - JUNE 30:  A couple smoke  cigarettes in a public house in Bath, on June 30 2007 in Somerset, England. From 6am July 1 smoking in all enclosed places such as cafes and pubs will be banned.  (Photo by Matt Cardy/Getty Images)

Iată ce se întâmplă in momentul în care va opriți din fumatul

Renunțarea la fumat este dificilă. Este probabil de ce aproximativ 70% dintre fumători doresc să renunțe, dar nu.

De asemenea, doar aproximativ 7% dintre fumători renunță cu succes la prima încercare. (1) Dar există partea pozitivă a povestirii. Modificările din corpul dvs. din momentul în care renunțați la fumat sunt exponențiale și toată speranța nu este o pierdere pentru a reveni la deteriorarea sănătății dumneavoastră.

Decizia de a renunța la fumat nu este ușoară, dar aceste fapte se vor dovedi un partener la îndemână pentru a vă reaminti zilnic de ce alegeți o dată pentru totdeauna să vă opriți.

Renunțati la fumat acum și vă puteți aștepta să vedeți următoarele 10 beneficii pentru sănătate atât pe termen scurt, cât și pe termen lung:

1. În 20 de minute de la finalizarea ultimei țigări, tensiunea arterială va scădea la un nivel normal, încurajând fluxul sanguin și circulația adecvată a mâinilor și picioarelor.

2. La 8 ore după ultimul tău puf, nivelurile de gaz moarte de carbon din fluxul sanguin vor fi tăiate în jumătate, permițând oxigenului să ajute la eliminarea iritantelor și a bacteriilor dăunătoare.

3. Doar 48 de ore după fumat, șansele de a avea un atac de cord sunt reduse substanțial. La fel, în această etapă, nicotina va fi complet spălată din sistemul dvs., iar simțul mirosului și al gustului va fi reînnoit.

4. 3 zile de la ultima ta țigară veți observa că abilitatea dumneavoastră de a respira este mai ușoară, iar tuburile bronșice se vor relaxa. În acest stadiu, vă veți simți mai energic, care va veni ca un stimulent frumos pentru stresul de renunțare.

5. Între 2 săptămâni și 2 luni după fumat, veți găsi mai ușor de mers pe jos, deoarece circulația dumneavoastră va fi îmbunătățită, iar funcția pulmonară a crescut până la 30%.

6. În 3 până la 9 luni, abilitatea dumneavoastră de a respira nu va mai fi tulburată de tuse, congestie și probleme respiratorii generale. În acest stadiu, o regenerare a fibrelor în tuburile bronșice va crește capacitatea de a manipula mucusul și de a curăța plămânii bacteriilor care duc la infecții.

7. La marca de 1 an, v-ați redus riscul unui atac de cord la jumătate și nivelul de energie va fi cel al unui nefumător.

8. 5 ani de la ultima ta țigară, ți-ai redus riscul de a avea un accident vascular cerebral la cel al unui nefumător.

9. Fiind un non-fumător timp de 10 ani, veți reveni efectiv asupra vătămării plămânilor și vă veți reduce șansele de cancer pulmonar la cel al unei persoane care nu a fumat niciodată. Nu numai că sunteți mai puțin expusă riscului de cancer pulmonar, dar și celelalte substanțe chimice găsite în tutun care provoacă cancer vor fi curățate de sistemul dumneavoastră.

10. La 15 ani după renunțare, veți avea un risc egal de a suferi un atac de cord major ca și cei care nu au fumat niciodată. În esență, veți fi curățat sistemul dvs. de daunele pe care tutunul și nicotina îl au asupra unui organism sănătos de funcționare.

Efectele periculoase ale fumatului asupra corpului sunt adesea subliniate într-un efort de a-i face pe oameni să renunțe și totuși ce poate fi mai influent în calea renunțării sunt rezultatele pozitive ale fiecărei zile în afara obiceiului.