Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

JMiller_Upper Back UnWind

Faceți acest lucru în numai 2 minute: această abilitate de pregătire vă ajută spatele

Cei mai mulți dintre noi stau toată ziua (acasă, birou, mașină etc.), cum am devenit o astfel de „societate sedentari”?

Corpurile noastre nu au fost concepute pentru a fi în poziție de sezut pentru perioade atât de lungi de timp și astfel crează dureri și leziuni ale coloanei vertebrale, articulațiilor etc. Acesta este unul dintre cei mai mari contribuabili la durerile de spate
Vestea bună este că avem un videoclip pentru a vedea mai jos care vă arată un antidot minunat pentru această problemă.

(Recomandăm și o practică regulată de yoga)

Miscarea este una dintre cele mai bune modalități de tratare a durerilor de spate. Un instructor de yoga prezintă mai multe exerciții utile în videoclipul de mai jos care vă vor ajuta să vă tratați durerile de spate inferioare și alte dureri asociate coloanei vertebrale și spatelui.

Noi numim aceasta tehnica „curea-indemanare”, dar puteti folosi un prosop la fel.

Tehnica de respirație ilustrată de instructor în film este imperativă. Respirația focalizată eliberează tensiunea din corp și îi permite să se vindece.

Faceți acest lucru zilnic timp de 2-3 minute pentru a îmbunătăți situația durerii de spate.

Bucurați-vă de videoclip!