Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

65ff5523c3685b53f965760e0e474244

Două ingrediente pentru inghetata de piersica

În anotimpurile mai calde, poftele de înghețată se strecoară în timp ce corpul începe să-și doreasca mâncarea mai rece.

De obicei, înghețata tradițională conține zahăr prelucrat, lactate pasteurizate producătoare de inflamație și ingrediente și conservanți artificiali care nu aparțin corpului. [1]

Înghețată, de asemenea, aduce zahăr din sânge, care apoi il duce spre cortizol (hormon de stres) și insulină (de depozitare a grăsimilor), provocând hormoni dezechilibrat, creșterea în greutate, și problemele de dispoziție. [1]

Această înghețată ușor de făcut, este o modalitate perfectă de a vă bucura de o racoritoare , oferind în același timp organismului tău antioxidanți și fibre!

Beneficii de înghețată non-lactate pe bază de piersică

Piersici – piersicile oferă o bogată comoară de minerale, cum ar fi calciu, potasiu, magneziu, fier, mangan, fosfor, zinc și cupru, care ajută la echilibrul hormonal și producerea de energie. [2]

Piersicile sunt, de asemenea, o mare sursă de vitamine A și C, care sunt esențiale pentru sănătatea pielii.
Vitamina A asigură umiditate a pielii, îmbunătățind textura pielii făcând-o moale și suplă. Vitamina C este un antioxidant puternic care protejează pielea de deteriorarea radicalilor liberi. [2

Migdale – Migdalele sunt pline de grăsimi și fibre vindecătoare care stabilizează zahărul din sânge, ducând la scăderea în greutate și la echilibrul hormonal. Migdalele sunt, de asemenea, bogate în antioxidanți care vă pot proteja celulele împotriva daunelor oxidative, care contribuie în mod semnificativ la îmbătrânire și boli. [3]

Un alt lucru care distinge migdalele este nivelul lor ridicat de magneziu. Magneziul este un mineral implicat în mai mult de 300 de procese corporale, inclusiv controlul zahărului din sânge. [3]

Consumul de migdale poate duce la scăderea nivelului de zahăr din sânge, reducerea tensiunii arteriale și scăderea nivelului de colesterol. Acestea pot, de asemenea, reduce foamea și promovează scăderea în greutate. [3]

Două ingrediente piersica și migdale pentru o inghetata sanatoasa

Serviri: 2

Timp de pregătire: 3 minute

Timp de gătit: 5 minute

Ingrediente

2 cesti de piersici congelate

1/2 ceasca de unt de migdale

Opțional:

1 lingură de miere

1 vârf de scorțișoară

Instrucțiuni:

Se taie piersicile și se îngheață peste noapte.

Combinați piersicile congelate cu unt de nuci într-un blender de mare viteză sau un procesor de alimente.

Se amestecă până devine cremoasa. Va dura câteva minute și va trebui să vă opriți și să împingeți aluatul în jos și în jos cu o spatulă.

Adăugați miere sau scorțișoară dacă doriți și continuați amestecarea.

Scoateți și mâncați!

Urmăriți acest videoclip de către Domestic Geek pentru a afla 5 rețete de înghețată ușor!