Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

only-egg-diet

Dieta uimitoare cu oua! Pierzi în greutate în doar 15 zile!

Aceasta dieta uimitoare de ou fiert este foarte „rapida” si foarte eficienta. Vei vedea rezultatele în doar 15 zile. Pe parcursul celor 15 zile, aveți nevoie pentru a face o pauză de două zile după fiecare a cincea zi(deci dieta este în total de 21 de zile, inclusiv zilele de pauză).

Dupa ce dieta s-a terminat, vei pierde intre 7 si 15 kg. Trebuie să fiți conștienți de faptul că aceasta dieta nu este recomandata pentru persoanele care au diferite boli cronice.

Principalul component al acestei diete sunt Ouale Fierte.

Este bine-cunoscut faptul că ouăle sunt bogate în proteine. Fiecare ou are 6,28 grame de proteine. De asemenea, ele conțin toți cei nouă aminoacizi esențiali pentru funcția de organism: histidina, izoleucina, leucina, lycine, metionina, fenilalanina, treonina, triptofan și valina, precum și vitaminele A. B2, B12, B5, D și E.

Alimentele care sunt bogate in proteine ​​sunt de mare ajutor în pierderea în greutate. Ouăle sunt foarte potrivite pentru a insela apetitul. Există o mulțime de diete cu ou, care au același scop. În acest articol vă vom arăta cel mai simplu și mai eficient.

Prima zi:

Mic dejun: Cafea, 1 felie de pâine integrală de grâu, 1 ou fie

Gustare: 1 fruct (la alegere);

Pranz: 150 de grame de carne de pui (fiert), supa de legume, salata verde cu un ou fiert tocat;

Gustare: 1 fruct (la alegere);

Cina: 1 ton, 1 felie de pâine de grâu integral, 1 rosie

Ziua a doua:

Mic dejun: Cafea, 1 felie de pâine integrală de grâu, 1 ou fiert;

Gustare: iaurt de fructe;

Pranz: 150 de grame de pește alb, supa de pui, 100 de grame de salata de rosii (preparate cu ulei de măsline);

Gustare: 2 oua fierte;

Cina: supa de legume, 1 felie de pâine din grâu integral

Ziua a treia

Mic dejun: Cafea, 1 felie de pâine integrală de grâu, 1 pateuri mici

Gustare: 2 oua fierte;

Pranz: 200 de grame de spaghete cu perisoare, supa de carne de vită, salată verde;

Gustare: iaurt de fructe;

Ziua a patra

Mic dejun: 1 ceasca de ceai, 1 felie de pâine de grâu integral, 1 lingura de unt, 1 lingura de miere organica;

Gustare: 1 fruct (la alegere);

Pranz: 200 de grame de carne de vită, supa de spanac, salată verde;

Gustare: 1 fruct (la alegere);

Cina: 1 felie de pâine de grâu integral, 1 ardei gras, 50 de grame de orez fiert, 100 g carne de pui;

Ziua a cincea

Mic dejun: 1 pahar de limonada, 1 felie de pâine de grâu integral, 1 hot dog, 1 lingura de muștar;

Gustare: 1 ou fiert;

Pranz: 150 de grame de carne de pui, 100 de grame de fasole verde (fierte), 1 felie de pâine din grâu integral;

Gustare: iaurt de fructe;

Cina: 1 felie de pâine integrală de grâu, 2 pași de salam și salată de alegere.

După 5 zile, trebuie să iei o pauză, timp de 2 zile, iar apoi se repetă procesul de 2 ori mai mult, cu încă o pauză desigur.