Sanatos Online

Dieta cu orez: cea mai populară dietă asiatică te poate ajuta să pierzi până la 13 kg

Dacă doriți să pierdeți în greutate într-o perioadă relativ scurtă, fără să vă înfometați, dieta de orez poate fi alegerea ideală.

Prima zi

Se recomandă numai consumarea orezului fiert și a apei plate.

A doua zi

Sunt permise doar două fructe, la alegere, la micul dejun.

La prânz și cină se consumă o porție de orez.

Zilele 3-7

La micul dejun, consumați produse lactate (lapte bătut, sana, chefir) și brânză de vaci cu puțină smântână. La prânz și cină se consumă orez.

În această etapă puteți consuma până la 1.200 de calorii/zi.

A doua etapă a dietei cu orez
Prima zi

Se recomandă numai consumarea orezului fiert și a apei plate.

Zilele 2-6

La micul dejun, consumați produse lactate (lapte bătut, sana, chefir) și brânză de vaci cu puțină smântână. La prânz și cină se consumă orez, alături de o salată, cu foarte puțin ulei de măsline și zeamă de lămâie.

A șaptea zi

La micul dejun se pot consuma legume și fructe. La prânz, o porție de orez. La cină, o salată cu foarte puțin ulei de măsline și zeamă de lămâie.

În această etapă puteți consuma până la 1.500 de calorii / zi.

Orez recomandat pentru această dietă

orez negru
orez roșu
orez integral

Mod de preparare: Se fierb 200-300 grame de orez cu puțină sare. Puteți condimenta cu puțin piper și ierburi aromatice.

Pentru un plus de gust, puteți prepara o salată de pătrunjel și roșii (salată Tabouleh). Serviți orezul cu această salată, este mult mai delicios.

În funcție de metabolismul fiecăruia și de greutatea de pornire, cei care urmează dieta cu orez pot pierde până la 13 kilograme în prima lună și până la 3 kg pe lună ulterior.

De aceea, încă din 1939, familia de medici Rosati (Robert și Kitty) din Statele Unite au impus o nouă „tendință alimentară” în spitalul în care lucrau.

Pentru a ameliora sau chiar elimina simptomele anumitor pacienți, acești medici au creat o dietă care se baza pe orez.