Sanatos Online

Cum sa elimini 30 de kg de de toxine depuse în colon, cu numai 2 ingrediente

Colonul este unul dintre organele cele mai importante din organism, deoarece reglementează sistemul imunitar, ajută procesul de digestie și menține echilibrul apei în organism. Prin urmare, atunci când colonul nu funcționează 100%, deșeurile toxice încep să se îngroape în organism, în loc să fie dispuse în mod adecvat.

În timpul vieții noastre, mai mult de 30.000 de litri de lichid trec prin intestine, cu încă 100 de tone de diferite tipuri de alimente. Adică, intestinele conțin mai mult de 30 de kilograme de deșeuri toxice și depozite fecale.

Aceste toxine intră în sânge și pot provoca daune ireparabile. Unele dintre cele mai frecvente simptome ale unui colon toxic sunt constipația, greutatea excesivă, afecțiunile renale și hepatice, diabetul, probleme cu pielea, unghiile și părul, artrita, cancerul, metabolismul perturbat etc.

Pentru a elimina toate aceste toxine din colon, ar trebui să consumați 1 până la 3 linguri de făină de semințe de in pentru 3 săptămâni. Incurajează curățarea, dar păstrează și microflora intestinală.

Cum sa il curatam:

Necesar:

350 ml de kefir

Mâncăruri din semințe de in

Utilizare: În prima săptămână, trebuie să amestecați 100 ml de kefir cu 1 lingură de făină de semințe de in și să beți, în timpul celei de-a doua săptămâni să amestecați 100 ml de kefir cu 2 linguri de făină de semințe de in și în cea de-a treia săptămână trebuie să beți un amestec de 150 ml de kefir și 3 linguri de făină de semințe de in.

Nu uitați să beți multă apă în timpul acestui tratament. Această metodă nu trebuie efectuată mai mult de o dată pe an.

De ce semințele de in?

Pentru că sunt o sursă bogată de fibre – esențiale pentru o digestie sănătoasă. Fibrele au un efect pozitiv și asupra intestinului. Semințele sunt bogate în fibre solubile și insolubile. Fibrele insolubile adaugă în vrac conținutul intestinelor. Prin urmare, acest vrac îmbunătățește mișcarea intestinului și, prin urmare, ajută la eliminarea deșeurilor. Mai mult, fibrele solubile absorb apa in intestin si stomac si formeaza un gel. Acest gel încetinește digestia și contribuie la o absorbție mai ușoară a nutrienților alimentari.

Deoarece semințele de in cresc saturația, veți pierde și greutatea excesivă într-un mod sănătos. Semințele sunt bogate în acizi grași omega-3, antioxidanți, vitamine și minerale care reduc inflamația în sistemul digestiv și împiedică constipația. Semințele pot, de asemenea, să scadă nivelul ridicat de colesterol rău și, prin urmare, să reducă șansele de boli cardiovasculare.