Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

eco-varza-murata-680g

Consumati aceasta reteta PENTRU COMBATEREA grasimi și inflamațiilor

Când te gândești la varză acră, probabil, nu crezi ca e un aliment de sănătate. Acest articol interesant este adesea folosit pe sandwich-uri și hot-dog pentru a adăuga o textură la masă.

Procedeul de fermentația și păstrarea datelor de varză înapoi cel puțin secolul IV î.Hr.. Timp de peste două mii de ani, oamenii s-au bucurat de acest aliment, dar de ce este un element de important? Fabricata din varză fermentate, varza murata este, de fapt ambalata cu fier si multe substante nutritive benefice.

Aflați mai multe despre beneficiile pentru sănătate ale verzei acre și apoi a afla cum să iti faci propria reteta.

PUTEREA fermentației

Fermentarea este un proces care se aplică la o gamă largă de produse alimentare. Acesta este în esență un proces care este utilizat pentru păstrarea alimentelor. In timpul acestui proces, probioticele naturale sunt produse.

Aceste probiotice au fost legate de o varietate de beneficii de sănătate, cum ar fi un sistem imunitar puternic si sistemul digestiv.

În scopul de a fermenta un produs alimentar, produsul alimentar este adesea combinat cu drojdie sau bacterii pentru a începe de conversie a glucozei gasite in produsele alimentare in bacterii sanatoase. Bacteriile sanatoase din intestin sunt necesare pentru un sistem digestiv sanatos de ansamblu, sistemul imunitar și bunăstarea generală.

1. Probioticele Îmbunătățirea Digestiei

Unul dintre avantajele principale ale consumului mai multor probiotice este faptul că acestea pot contribui la îmbunătățirea digestiei. Prin furnizarea intestinului cu bacterii sanatoase, procesul digestiv este mai echipat pentru a distruge sau a elimina bacteriile daunatoare. Aceste probiotice pot fi necesar pentru ca organismul sa absoarba nutrienti din alimentele pe care le mănâncă.

2. fermentarea alimentară poate stimula sistemul imunitar

Intestinul este cea mai mare protectie impotriva bolilor. Ca atare, adaugand bacteriile sanatoase gasite in probiotice pentru intestin,el poate intari sistemul imunitar. Raspandirea bacteriilor sanatoase in intestin poate ajuta celulele imune de control și pentru a preveni anumite reacții autoimune, cum ar fi inflamația.

3. Îmbunătățirea functionarii creierului Cu Probiotice

Ca și în cazul celor mai multe procese ale corpului, creierul este conectat la sistemul digestiv. Pentru un exemplu în acest sens, gândiți-vă ultima dată când ai fost bolnav cu răcitt sau gripă. Nervului vag este responsabil pentru această conexiune.

Nervul vag este unul dintre cei 12 nervi cranieni care transfera informații de la sistemul nervos intestinal la sistemul nervos central localizat în creier. Menținerea unei cantități sănătoase de bacterii bune și limitarea bacteriilor nesănătoase poate păstra această linie de comunicare între cele două sisteme deschise, prevenind probleme cognitive.

4. Probioticele pot ajuta la reducerea stresului

probioticele poate ajuta, de asemenea, la reducerea nivelului de stres. Probioticele ajuta la eliberarea diferitelor enzime și substanțe digestive care pot imbunatati procesele cognitive si functionarea creierului.

Cu un creier sanatos, sunt mai echipate pentru a face fata de a gestiona stresul. Unele studii sugereaza ca probioticele ajuta la producerea serotoninei și sunt necesare pentru reglarea starii de spirit -dopamina.

5. pierde în greutate daca mănânci mai multa varza murata

Cei care primesc ajutor în legătură cu pierderea in greutate stiu ca este intotdeauna un beneficiu de bun venit. Probioticele ajuta la reglarea diferitelor funcții hormonale. Acest lucru poate ajuta să vă controlați poftele alimentare și de a suprima apetitul. Studiile arata ca persoanele cu un consum ridicat de probiotice tind sa aiba un risc mai mic de obezitate.

6. murata este ambalata cu fier

Probioticelor nu sunt singurul motiv pentru a consuma varză acră. Varza fermentata este, de asemenea, o mare sursă de fier. Fierul este necesar pentru sănătatea musculara, funcționarea creierului și pentru prevenirea anemiei, care poate duce la oboseala, dureri de cap și slăbiciune.

RETETA varza murata:

Acum, cu privire la rețeta. Dacă sunteți pregătiți pentru a încerca sa faceti propria varză acră, pur și simplu urmați aceste instrucțiuni. Nu sunt prea multe ingrediente, dar veți avea nevoie de echipamente specifice, cum ar fi mason borcane cu capac. Urmatoarea reteta ar trebui să producă între 1 și 1 ½ litri de varză acră.

ingrediente

1 cap mediu de varză verde organica (puteți utiliza, de asemenea, varză roșie)

2-3 morcovi organici (opțional)

1½ linguri de sare cușer (sau sare de Himalaya)

1 lingura de seminte de chimen (opțional)

Instrucțiuni

Înainte de a face varză acră, vei avea nevoie de niște borcane mason cu capace. Asigurați-vă că acestea sunt complet curate. De asemenea, trebuie să vă spălați pe mâini înainte de a începe pregătirea varza.

Începe pregătirea varza, prin eliminarea tuturor frunzelor exterioare ofilite sau limp. Se taie varza în sferturi și apoi tăiați din miezul interior al verzei. Feliaza fiecare sferturi în lungimea de varza, astfel încât să aveți opt pene. În continuare, fiecare felie de pană în fâșii subțiri. Se pun panglici de varză într-un bol mare.

Dacă doriți să adăugați morcovi pentru un pic de gust si culoare in plus, se răzuiesc în fâșii fine și se amestecă în bol mare.

Cu ajutorul mâinilor , vei combina sarea si varza. Se presară sare peste partea de sus a verzei și morcov cu panglici. Pune are in legume. Pe masura ce le masezi, acesta va deveni apos, si va începe să-și asume textura coleslaw. Acest lucru ar trebui să ia între 5 și 10 minute.

În cazul în care doriți să aromatizati varză acră, adăugați semințe de chimen la acest punct. Cu varză și morcovi se taie în fâșii și se amestecă cu sare, puteți începe să plasați varza în borcane mason. Fiecare atât de des, utilizați pumnul (sau un împingător alimentar) să apese varza în jos, în borcan.

Odată ce vasul este complet plin, puneți o cârpă curată peste partea de sus a vasului. Fixați pânza cu o bandă de cauciuc. Acest lucru permite aerului să treacă prin borcan, prevenind în același timp resturile, cum ar fi murdăria și insectele, pentru a intra în borcan.

De-a lungul următoarelor 24 de ore, apăsați în jos varza la fiecare câteva ore. Lichidul ar trebui să crească în cele din urmă peste varza. Dacă este necesar, se poate adăuga un pic de apă în plus. Varza fermenteaza timp de cel puțin 3 până la 10 zile. A se ține borcanele departe de lumina directă a soarelui și a le stoca într-o cameră rece.

Se scoate cârpă și înlocuiți-l cu un capac odată ce vezi că fermentația este completă.

Varza murata nu este greu de făcut, dar aveți nevoie sa stati cu ochi pe ea. În cazul în care varza nu începe să fermenteze, puteți adăuga o linguriță de sare 1 cană de apă pentru a ajuta. Este posibil să nu-l obțineti din prima dată, dar experimentand cu diferite tehnici până când sunteți mulțumit cu gust.

Comentarii

Comentarii

x
Dati-ne un "Like"