Sanatos Online

Ce se întâmplă dacă te dai cu strugurel pe păr! Sigur vei încerca și tu dacă vezi rezultatul!

Aplicat pe șuvițele de păr, acesta previne electrizarea părului și face ca firele rebele să stea așezate frumos pe ca

În plus, strugurelul mai poate fi folosit pentru a lustrui încălțămintea sau pentru a scoate inelele de pe deget (trebuie doar să ungi zona din jurul bijuteriei și aceasta va ieși mult mai ușor).

În plus, dat pe șireturi, acesta le va împiedica să se desfacă. Și dacă ești răcit, dă-te cu strugurel în jurul nărilor pentru ca zona să nu se irite de la prea multe șervețele folosite!

Un strugurel eficient are până la 5% umectanţi, substanţe care previn crăparea buzelor şi reduc iritaţia pielii: uree sau glicerină.

Aromele şi coloranţii cresc riscul de iritaţii pe buze.

Mentolul, camforul sau fenolul răcoresc buzele, dar le şi usucă şi irită.

Alcoolul din balsamul de buze duce la uscarea pielii, la deshidratatrea ţesuturilor.

Acidul salicilic exfoliază şi reduce durerea buzelor crăpate, dar nu este indicat pentru cei alergici la aspirină.

Untul de aloe vera şi vitamina E pot fi utilizat in unele tipuri de strugurel pentru a înmuia pielea buzelor, dar în unele cazuri, extractul de aloe vera şi Vitamina E irită buzele.

Acestea sunt ingrediente pe care nu ar trebui sa le contina balsamul de buze.

Strugurelul mai este util și în lupta împotriva bășicilor cauzate de o pereche de pantofi noi: doar unge zona unde te roade și vei simți imediat o îmbunătățire!

BONUS

Doar 5 minute înainte de somn si uita de coapsele pufoase – Exersez timp de 3 saptamani, iar mâine merg sa-mi cumpar blugi noi

1. Poziție inițială: culcați-vă pe spate și puneți mâinile de-a lungul corpului, ridicați picioarele în sus, cu vârfurile întinse. Îndoiți ambele picioare din genunchi și reveniți la poziția inițială. Creați presiune în partea din față a coapsei. Dacă vă este greu, susțineți corpul cu mâinile. Repetați de 10 ori.

Dacă faceți totul corect, veți simți căldură și mici înțepături în picioare.

2. Odihniți-vă 20 de secunde și efectuați al doilea exercițiu. Poziția inițială este la fel ca cea precedentă. De această dată le îndoiți pe rând. Străduiți-vă maxim să atingeți călcâiul de fese. Repetați exercițiul de 10 ori pentru fiecare picior.

3. Nu uitați să vă odihniți după fiecare exercițiu. Pentru a face să lucreze mușchii coapselor și ai abdomenului în același timp, trebuie să efectuați următoarele. Culcați-vă pe spate și ridicați picioarele. Balansați picioarele înainte și înapoi desprinzând ușor fesele de pe covoraș și încordați partea superioară a picioarelor. Este un exercițiu mai dificil, începeți de la 10 repetări și ajungeți treptat la 20.

4. Culcat pe spate, ridicați picioarele și încrucișați-le. Ele trebuie să se mențină cu puțină presiune. Îndoind picioarele de la sine, încercați să le îndoiți și să reveniți la poziția inițială. Efectuați 10 exerciții și schimbați piciorul care este deasupra. Repetați de 10 ori.

Modul sănătos de viață este foarte important. Nu toți au posibilitate să meargă la sala de sport și să aibă un antrenor personal. Însă există posibilitate să slăbiți în zona picioarelor și a coapselor chiar acasă, important este să nu vă leneviți și să efectuați exercițiile cu regularitate.