Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

download-11

6 tipuri de intinderi pe care le puteti face inainte de a va da jos din pat pentru a va simti bine toata ziua

| 0 Comentarii

Planificarea activitatilor de zi cu zi nu este cu siguranta primul lucru pe care ar trebui să faci dimineața. Ar trebui să te concentrezi pe corp și minte în schimb, iar acest lucru va aduce sanatatea la un nivel optim.
Randi Ragan, profesor de yoga, spune că este foarte important cum petreci cele câteva minute înainte de activitățile dumneavoastră.

Vă vom da o mână de ajutor in privinta asta. Încercați aceste porțiuni simple pentru a tonifica corpul.
Intinderea intregului corp

Inhalati, plasați brațele deasupra capului, în timp ce strângeti degetele împreună. Rastoarna palmele spre perete, apoi indepartati-le de dumneavoastra. Păstrați genunchii drepti, iar degetele de la picioare întinse. Țineți corpul în această poziție timp de 5 secunde. Expirați și relaxați-vă. Doar 3 repetiții. Această întindere va elibera și relaxa corpul.

Figura patru întinderi

Indoiți piciorul drept și treceti piciorul stâng peste genunchiul drept. Așa obtii cele 4 figuri. Respira profund timp de 5 secunde și comutati picioare. Această întindere crește lubrifierea în articulații și fesieri.

Intinderea pat-podea

Pune picioarele pe podea și îndoiți genunchii. Intindeti mainile pana la podea si agățati-le peste genunchi.

Întinde-ți capul spre podea, de asemenea. Numără până la 5 și relaxati-va. Acesta este un mod frumos de a se trezi si da pe spate o intindere frumosa, iar creierul tau va primi suficient oxigen.

Intinderea genunchii la piept

Culcati-va in pat și îndoiți genunchii. Imbratisati genunchii în timp ce le trageți spre piept. Această întindere face minuni pentru spate și stimulează atât corpul cât și mintea. Brooke Blocker, un profesor de yoga, spune că, pentru rezultate optime ar trebui să ramana în această poziție timp de 10 secunde.

Culcat pe spate si rasuciti

Intindeti bratele de pe partea dreaptă a trunchiului. Întinde picioarele în direcția opusă. Păstrati umerii pe saltea. Mențineți în această poziție timp de 10 secunde si schimbati partile. Această întindere stimulează circulația și funcționează pe mușchii coloanei vertebrale.

Asezat inainte si indoit

Stai pe pat și întinde picioarele. Inspirati, expirați și atingeti degetele de la picioare. Inspirati din nou și intindeti mai mult. Întinde si gâtul. Faceti 10 repetari si relaxati-va.

Această întindere va pregăti corpul pentru activitățile zilnice, mai ales dacă trebuie să stea timp de mai multe ore. Acesta va lucra pe tendoanele poplitee, coloanei vertebrale și pelvis.

Comentarii

Comentarii

x
Dati-ne un "Like"