Healthy Romania

Un simplu sit WordPress

infectie_urinara

6 Cauze ale retentiei de apa si cum se poate trata

Retentia de apa sau, de asemenea, cunoscuta sub numele de edem ,este acumularea de fluide în țesuturi și cavități, precum și sistemul circulator. Acest lucru poate provoca umflarea picioarelor, mâinilor, glezne, și picioare, și apare de obicei, la femei în timpul sarcinii sau perioada de dinainte.

Ea poate aparea, de asemenea, la persoanele care nu sunt active fizic, cei care iau medicamente pentru o perioadă mai lungă de timp, ca urmare a stilului de viață sedentar și în timpul unui zbor lung,.

Chiar dacă cele mai multe dintre cauzele edemului nu pun in pericol viața, acesta poate fi un simptom al bolii renale si insuficienta cardiaca. Cu toate acestea, în cazul în care nu există condiții care stau la baza, există o modalitate de a evita retenția apei și pentru a reduce umflarea.

Cauzele edemelor

1. Consumul excesiv de sodiu
Avand o dieta bogata in sare si nu consumi suficienta apa poate face ca organismul sa utilizeze rezervele sale, ceea ce duce la reținerea apei. Apa face ca celulele sa se extinda la 20 de ori. Este foarte important să se știe că sarea nu este singurul produs care conține sodiu.

Acesta poate fi, de asemenea, găsit în produsele alimentare prelucrate, cum ar fi carnea procesată și unele condimente precum și legume conservate. Sarea de mare Himalaya sau Celtic, pe de altă parte, pot inversa daunele cauzate de sare de masă.

2. Deficienta de magneziu

Deficitul de magneziu poate duce la retenția de apă. Magneziul este un mineral esential pentru aproape toate funcțiile în organism, astfel încât în ​​cazul în care organismul dumneavoastră are deficit de magneziu, acest lucru poate împiedica funcționarea corespunzătoare a corpului, ceea ce va duce în cele din urmă la retenție a apei.

Un studiu a aratat ca administrarea a 200mg de magneziu pe zi poate reduce edemul la femeile care se confrunta cu simptome premenstruale. Consumul de alimente bogate in magneziu sau de a lua un supliment de magneziu poate ameliora această condiție.

Alimentele bogate in magneziu includ: spanac, ciocolată neagră, fructe uscate, iaurt, legume de culoare verde inchis, avocado, nuci, cereale integrale, și mazăre.

3. Deficit de vitamina B6

Vitamina B6 controleaza multe aspecte ale echilibrului apei în organism, astfel încât în ​​cazul în care corpul tau este deficitar in aceasta vitamina, aceasta poate duce la edem.

Jurnalul de Stiinte Caring a publicat un studiu care a aratat ca femeile care au cauzat edem in sindromul premenstrual, au reușit să-si îmbunătățească starea de a lua vitamina B6. Ca o vitamină solubilă în apă, B6 are nevoie de mai multe cofactori, pentru a funcționa, astfel încât cea mai bună opțiune este de a obține un consumul de alimente integrale.

Alimentele care sunt bogate in vitamina B6 sunt carnea de pui, cartofi cu piele, alune, carne de vită macră, ton, curcan, banane, fructe uscate și semințe de floarea-soarelui.

4. Deficitul de potasiu

Potasiul este un mineral esential pentru functionarea corecta a celulelor corpului, organele și țesuturile. Este foarte important pentru menținerea echilibrului apei normale în organism.

Consumand multa sare și nu consumul de alimente bogate in potasiu poate reduce nivelurile de potasiu, și poate duce la deficit de retentie.Potasiul din apa poate provoca crampe, spasme musculare, și creșterea în greutate. Acest mineral are capacitatea de a reduce nivelul de sodiu, reducând astfel retenția de apă.

Acesta poate fi găsit în cele mai multe fructe, dar pepene verde, rockmelon, și pepene galben sunt cele mai abundente in potasiu

5. Deshidratarea

Daca nu consumati suficienta apa poate duce la deshidratare, ceea ce va face corpul sa intre în modul său de supraviețuire și reține apa. Vă puteți îmbunătăți această condiție printr-un consum regulat de apă și sucuri bogate în potasiu. Ar trebui să știi că cafeaua și băuturile carbogazoase pot deshidrata chiar mai mult celulele!

6. Consumul excesiv de alimente prelucrate

In ciuda faptului ca sunt bogate in sodiu si zahar, alimentele prelucrate pot conține de asemenea aditivi alimentari artificiali, care acționează în calitate de toxine si pun o sarcină asupra ficatului și rinichilor. Alimentele bogate în zahăr în special îndulcitorii artificiali pot provoca o creștere rapidă a nivelului de zahăr din sânge și insulină.

Așa că, asigurați-vă că reduceti consumul de alimente procesate cât mai mult posibil.

Plante benefice pentru reducerea edemului

Aceste plante sunt extrem de benefice pentru reducerea retenție de apă, datorită proprietăților lor diuretice puternice:

Păpădie

coada-calului

Patrunjelul

hibiscus

Matase de porumb

Urzica

Usturoi

molură

Comentarii

Comentarii

x
Dati-ne un "Like"